2 października 2017

Wiązana koszula z różami | ZAFUL

Witajcie po prawie miesięcznej przerwie! Wracam do Was z jeszcze letnią stylizacją. Pogoda w weekend i przez ostatni tydzień bardzo nas w Poznaniu rozpieszczała, dlatego postanowiłam ją wykorzystać. 

Koszulę, którą mam na sobie dostałam ze sklepu Zaful. Jest wykonana z dobrej jakości materiału, 
dobrze się układa i nie gniecie. 
Dobrałam do niej szarą, z lekko sztywnego materiału spódniczkę z ozdobną gumką w talii. 
Nie wiedziałam tylko, czy lepiej wygląda koszula wpuszczona w spódniczkę czy wyjęta, 
dlatego zdjęcia wykonane są w dwóch propozycjach. 
Jak myślicie, w której lepiej? :)
Całość uzupełniają białe slip on z kokardką, oraz mała, ale bardzo pojemna torebka.

koszula - TUTAJ
torebka - PEPCO
spódniczka - SINSAY
slip on - MADAM ROCK

Zostawiam Was z dużą dawką zdjęć!

35 komentarzy :

  1. Bardzo ładna ta koszula i podoba mi się w zestawieniu ze spódniczką :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale Ty śliczna jesteś! :) A koszula świetna!

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczną masz bluzeczkę:) cały zestaw wygląda super:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny zestaw ! Koszula jest rzeczywiście przepiękna <3 Haft skradł moje serce :)

    nouw.com/roksanaryszkiewicz

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz przepiękne nogi :) Koszula jest urocza, nadruk róż dodaje jej zawiadackiego charakteru :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Obie opcje są super :) piękna koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne zdjęcia, podoba mi się koszula, szczególnie ta różą :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny zestaw taki lekki i dziewczęcy :) Ten nadruk na koszuli wygląda super. Dodaje całej stylizacji uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna koszula :) buty mega urocze!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko jest idealnie dopasowane. Tak bym się ubrała, ale niestety pogoda nie dopisuje.
    https://pokazswepiekno.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie dobrane dodatki. Bardzo podobają mi się pazurki :)
    Zapraszam na prawdziwą, współczesną historię Romea i Julii, link do pierwszego wpisu https://polaczeniprzeznaczeniem.blogspot.com/2017/09/ola-zanim-wszystko-sie-zaczeo.html

    OdpowiedzUsuń
  12. W takim razie witamy ponownie :)

    jak miło jest nacieszyć oko jeszcze takimi letnimi fotami, podczas gdy za oknem codziennie szklana pogoda :( jesień już zdominowała naszą pogodę- bardzo szybko, a szkoda :(

    super koszula i espadrylki <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne są te niebieskie koszule :)! Pozdrawiam!
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna koszula u ciebie jeszcze tak wakacyjnie <3

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna koszula, a patrząc na te zdjęcia człowiek zaczyna jeszcze bardziej tęsknić za ciepłymi dniami.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo udana stylizacja! Koszulę z powodzeniem można nosić także jesienią ;) Jak ja tęsknię za słońcem i ciepłem :C

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajna stylizacja ! Kocham ten motyw różany ♥️

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna koszula, chociaż minimalnie bardziej podoba mi się wpuszczona w spódniczkę, która z resztą też jest śliczna :)

    Read With Passion

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna stylizacja. Uwielbiam hafty :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jest śliczna, wolałabym jednak długie rękawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam takie delikatne, dziewczece stylizacje!

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajne zestawienie, a koszula prezentuje się świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  23. super jest tak koszula i buty, ale troszeczkę za dużo zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękna stylizacja! Koszula robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękna koszula, mam podobną, tylko z rękawem trzy czwarte, pasuje do wielu rzeczy, więc to super ciuch :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Podziwiam za białe buty. Ja w takowych chodzić nie potrafię, szybko źle kończą :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Zazdroszczę pogody! U mnie cały weekend zimno i pada. Stylizacja fantastyczna. Najbardziej spodobała mi się koszula ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Przepiękna koszula i stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Koszula jest śliczna. Jednak - to spódniczka skradła moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Poluję na taką koszulę z Mohito - niebieska z haftowanymi różami :) Piękne są :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka